به بهانه روز تربیت بدنی

سید ناصر امامی


ورزش نقش اساسی درسلامت جامعه دارد بطوری که با گسترش ورزش می توان از آسیبهای اجتماعی و بیماریهای مختلف که هزینه های بسیاری برای کشور دارد جلوگیری نمود و باعث افزایش شادابی و نشاط مردم و کاهش استرس در محل کار وزندگی گردید. ورزش امروزه در جهان به وسیله ای مبدل شده که انسان ها را با هم آشنا کرده و بین آن ها پیوندی انسانی و برادرانه برقرار می کند و مهمترین هدف و وظیفه ورزش همین است ایجاد مودت و دوستی بین ورزشکاران که هر چند در میدان رقیب هم هستند اما در خارج از میدان به عنوان رفیق همدیگر می باشند .
اینجانب 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان و مسئولین دلسوز و پرسنل محترم سازمان تربیت بدنی تبریک گفته و آرزوی موفقیت در عرصه های مختلف زندگی بخصوص عرصه قهرمانی را دارم و در این سال که توسط مقام معظم رهبری به سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری گردیده از کلیه مسئولین استانی و شهرستانی تربیت بدنی که با تلاش و همت مضاعف خود شاهد افتتاح و بهره برداری رسیدن پروژه ها در سطح شهرستان باشیم.
امامی در بخش دیگری از این بیانیه از تاخیر در اجرای پروژه استخر هرات و زورخانه مروست و عدم شروع به كار احداث سالنهای ورزشی مصوبه سفر دوم در سطح شهرستان گلایه كرد و افزود در این سال که توسط مقام معظم رهبری به سال همت مضاعف و کار مضاعف نامگذاری گردیده از کلیه مسئولین استانی و شهرستانی تربیت بدنی میخواهم تلاش كنند تا با تلاش و همت مضاعف شاهد افتتاح و بهره برداری رسیدن پروژه ها در سطح شهرستان باشیم.
از همه ورزشكاران رشته های مختلف ورزشی كه با وجود كمبود امكانات و محرومیت برای شهرستان در عرصه های استانی و ملی و حتی بین المللی افتخار آفریده اند صمیمانه متشكرم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا